Klacht: gebreken aan het huis, geen vip voordeel en slechte comunicatie

op 04 december 2019 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zijn in november bij centerparcs les trois forêts geweest en het Vip huis had verschillende gebreken wat absoluut niet centerparcs waardig was.
ik wil ten eerste zeggen dat wij dit geprobeerd hebben om alles wat dus niet goed ging daar ter plaatsen op te lossen.
het huisje had de volgende gebreken:
afzuigkap filter hangt losjes,
het gordijn hing voor een halve meter los
de gordijnen waren vies(zwarte vegen)
het plafon voor de sauna was vies, gelebruine vlekken
2 lampjes kapot
de meters van de sauna waren kapot en lag los op het bankje
de knop om de temperatuur in te stellen was dol gedraaid.
omdat het savonds was hebben wij dit eerst via whats app gemeld.
blijkbaar zit er niemand achter de service whats app die engels spreekt dus kregen wij geen reactie
dus zijn wij rond de middag naar de receptie gelopen
gordijnen en plafon was voor de schoonmaak (hebben wij dus niks meer aan)
de sauna zou de zelfde dag opgelost worden.
de 2 meters zijn vervangen maar de knop was nog steeds dol…..
tot zo ver het huisje
wij hadden friends ruim van te voren geboekt.
maar wij hadden niks van het friends pakket gekregen.
terwijl er met boeken wel gebruik gemaakt is van de gratis voorkeursligging(dus gewoon friends)
wij hadden wel 2QR codes wij dachten dat dit de activiteiten korting- bonnen waren van 30 euro in totaal, niks bleek minder waar
wij dus naar de receptie want wij wilde mini golf boeken en gaven wij daar aan dat wij de tegoed bonnen van 30 euro niet gehad hebben,
ons was verteld dat friends niet geldig was omdat wij binnen 2 maanden hadden geboekt terwijl dit niet zo was wij hebben in mei geboekt, maar volgens hun was het binnen 2 maanden
wij toch mini golf geboekt zijn richting de gold baan gelopen, krijgen wij daar te horen dat het fun house dicht is en de spullen bij de receptie moeten halen,(uhhhh daar waren wij 15 min geleden) en weer terug lopen

ook vinden wij het niet goed dat men daar bijna geen Engels spreekt.
ik snap dat niet iedereen dat spreekt daar, en dat is niet erg maar als het hun niet aan staat stoppen ze ineens met Engels praten en gaan ze over op Frans

wij hebben niet gekregen waar wij voor betaald hebben en friends voor zijn,
hier een compensatie wel voor op zijn plek

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhak