Klacht: Beschimmelde bedden, alles vies en kapot

op 15 februari 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste meneer mevrouw,

Afgelopen weekend zijn wij bij jullie (De Eemhof) geweest. En helaas is dit nogal tegen gevallen. Toen wij aan kwamen in het huisje zagen we dat het heel erg vies was. Er lag suiker bij elkaar geveegd, de glazen en het bestek waren heel erg vies. Ook waren er best wat dingen kapot. Bij het whirlpoolbad hingen de draden los (gevaarlijk met 2 kleine kinderen) dus uiteraard deed het whirlpoolbad het niet. De tafel tafelpoot waren stuk. De kinderstoel bleek ook niet kindvriendelijk te zijn. Aangezien m’n dochter haar vel ertussen zat. Maar wat we echt verschrikkelijk vinden is dat we het hele weekend op beschimmelde matrassen hebben geslapen. Er was niet één matras zonder schimmel. Centerparcs dit kan echt niet! We hebben zoveel geld voor dat weekend betaald en dan krijgen we dit. We hebben van alles de foto’s en die zou ik u graag laten zien. Hoop zo snel mogelijk van u te horen.

Mvg K. Beijersbergen

Ik zou graag een compensatie tegemoet zien van Centerparcs aangezien wij door de slechte omstandigheden ook een dag eerder zijn vertrokken.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kelly2101