Klacht: Center Parcs Zandvoort

op 18 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Afgelopen meivakantie hebben wij een midweek doorgebracht in Center Parcs Zandvoort. Mijn ouders waren 25 jaar getrouwd en hebben ons als gezin hierop getrakteerd. Ik, als dochter heb van te voren nog gemaild om te vragen of er misschien een leuke verassing kon klaarstaan voor mijn ouders. Dit is mij toegezegd, er zou een attentie klaarstaan. Helaas, was dit niet het geval. Dit was jammer genoeg nog maar één van de teleurstellingen.

Op de eerste avond hebben we patat gehaald, de prijs kwaliteitverhouding was totaal uit verhouding. Bijna 30,- euro voor (te weinig) patat en 4 snacks. Alles liep bij de snackbar verkeerd, meerdere mensen klaagden, er was te weinig personeel, afvalbakken zaten bomvol waardoor overal etensresten lagen en tot slot koude, slappe patat voor 30,- euro.

Bij onze accommodatie (welke bestemd is voor 6 volwassenen) stond 1 picknicktafel, nou daar pasten helaas geen 6 volwassenen op. Gelukkig stonden er nog 2 gammele plastic stoelen, waardoor we toch met z’n allen buiten konden zitten. Helaas, wel tussen het gras welke tot aan je knieën stond en allerlei vuil van de vorige bewoners (lees: allerlei afgebrand hout, etc.)

Ook is het park totaal niet hond vriendelijk, wij hadden ons hondje meegenomen en wisten dat hij niet op het strand mocht komen. Maar dat hij nergens welkom was op het park was een teleurstelling, wij hebben dit helaas nergens kunnen vinden op de site. Wanneer we in de Market Dome iets wilden drinken, hadden we het leuk gevonden als er ook een plekje was voor onze hond. Om deze reden hebben wij hiervan geen gebruik gemaakt. Er werd ons verteld dat dit vanwege hygiëne was, dit kunnen we best begrijpen. Maar zorg dan ook dat de openbare toiletten in de Market Dome, ook schoon zijn. Dit waren werkelijk waar, zulke vieze onhygiënische wc’s.

Wat we verder ook nog als negatief hebben ervaren was dat er geen enkele bowlingsschoenen in maat 37 of 38 waren, we hebben op onze gewone schoenen moeten bowlen. Ook de prijzen van het drinken vonden wij absurd duur (lees: 3,50 euro voor een glaasje fris). De medewerker kon ons niet uitleggen hoe het nou precies zat met de puntentelling wanneer je ‘spare’ gooide. Erg jammer en onprofessioneel. Wij hebben gebowld omdat we 3 gratis activiteiten kregen bij onze boeking, helaas kostte 1 baan met bowlen al 2 bonnen. We hebben de andere bon uitgegeven aan een bingoboekje, deze ‘crazy bingo’ is gezellig (pluspunt voor de presentatoren) maar de prijzen zijn teleurstellend. Erg jammer dat er voor de hoofdprijs geen spel wordt gespeeld maar wordt gekeken naar een kleurcode op je kaartje.

Voor de rest heeft er twee dagen een onthoofde, dooie rat voor ons huis gelegen en liep de wc + wc muur vol met mieren. Na een melding te hebben gedaan werd de rat na 2 dagen opgeruimd en hebben we een mierendoosje gekregen. Naar mijn mening, hoort een dooie rat meteen opgeruimd te worden.

We hebben hier op het park een melding van gemaakt, de attentie hebben mijn ouders alsnog ontvangen en als compensatie hebben we een gratis bingo kaartje gekregen (eigenlijk, is dit een schandalige compensatie voor al onze klachten).

Voor mijn gevoel, word je niet echt serieus genomen. Gelukkig hebben we het met elkaar als gezin erg leuk gehad, maar qua cottage en park zijn we enorm teleurgesteld. Ik vind het echt heel erg jammer, dat mijn ouders zoveel geld hebben betaald (lees: 850,- euro voor 4 nachten) en dat de vakantie zo ontzettend tegenviel.

Ik zou erg tevreden zijn wanneer in ieder geval er een normale compensatie komt voor mijn ouders. Zij verdienen een top vakantie en al helemaal wanneer deze topvakantie was geboekt omdat ze 25 jaar getrouwd zijn. Dat dit dan zo'n tegenvaller is geweest en je als compensatie een bingokaartje krijgt, vind ik niet kunnen.

Ik hoop op een goede redelijke compensatie voor mijn ouders. (Bijv. een gratis verblijf voor 2 personen, dit hebben ze wel verdiend).

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 18 mei 2016 om 13:28 geantwoord

Heeft op 18 mei 2016 om 13:31 geantwoord

Een cadeaubon welke in verhouding niks betekend met de betaalde prijs vind ik geen compensatie. Centerparcs heeft de klachten doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Helaas wel van een ander park, zo serieus nemen ze de klachten. (Dus niet).

Alle klachten die gemeld zijn door A..S..