Klacht: Center Parcs-Vies huisje en baby onvriendelijk

op 13 oktober 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We komen net terug van een midweek Center Parcs Kempervennen… een nacht eerder naar huis gegaan, wat een tegenvaller zeg! Een vip huisje waar het wemelde van de spinnen en dus spinnenwebben (zelfs tot in de sauna cabine!) Babybedje stond in een berging met de bezems en boiler e.d. waardoor t matrasje onder t zand en dennennaalden zat 😖
Onder de bank en de bedden moet je niet kijken want dan doe je geen oog meer dicht.
1x uitladen mag voor het huisje, maar daarna mag de auto niet meer voor het huisje gereden worden om die kleine uk in te laden… ook al regent het… nee dan moet je alles heen en weer sjouwen 😤 Aangezien we eerder weg wilden hebben we via de Whatsapp dienst toch nog een poging gedaan om een muntje te krijgen voor de slagboom om in te laden, geen reactie… waren anderhalf uur daarvoor voor t laatst online… wordt niet naar gekeken en bij de receptie was er niemand toen ik de slautels inleverde dus te druk om te antwoorden was het niet. 😡
Aqua Mundo had net een nieuw glazen dak… wat lekte als een malle want wij dronken koffie bij t Grand Café en moesten telkens de kinderwagen verplaatsen om niet nat te laten worden. 🌧

Tegemoetkoming kosten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 12 december 2017 om 12:01 geantwoord