Klacht: Center Parcs Eifel VIP Cottage SLECHT

op 26 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Geachte heer/mevrouw, Via deze weg wil ik onze klachten melden van ons verblijf op Center Parcs Park Eifel. Ons verblijf VIP Cottage was geboekt van 26-6-2017 t/m 30-6-2017. Boekingsnummer : 9010876 Wij hadden een VIP Cottage geboekt, bij aankomst bleken er vele gebreken te zijn, en zelfs de opties niet aanwezig te zijn waarvoor wij de VIP Cottage gekozen hadden. 1. De kraan in de keuken was defect ( zat los en moest je vast houden ) 2. De regendouche was niet aangesloten 3. Slot van de voordeur was defect, waardoor wij door de achterdeur / tuin naar voren moesten lopen om de deur open te krijgen 4. Gasfornuis werkt niet, bij het proberen aan te maken van het gasfornuis met de elect ontsteking kwam er een steekvlam, zo hoog tot de afzuiging, waardoor mijn vriendin die wou gaan koken bijna het gezicht had verbrand ( levensgevaarlijk ! ) Daardoor waren wij genoodzaakt om uit eten te gaan en daardoor extra kosten te hebben moeten maken. 5. Whirlpool was op de mobiele website aangegeven, helaas was deze niet op dit park beschikbaar. 6. Broodjes service, broodjes waren taai / oud. Deze 6 redenen waren voldoende om onze vakantie te verpesten, en onnodig duur is geworden, niet alleen de extra kosten voor het uit eten, ook de benzine kosten en helaas onze vakantiedagen moesten hieraan geloven ! Wij hebben de vakantie vroegtijdig moeten afbreken, omdat dit geen vakantie meer was, maar een hoop ellende ! Wij hebben woensdag 28-6-2017 uitgecheckt. Via deze weg wil ik u vragen, om dit duidelijker op de website te gaan vermelden, de huizen / park beter te onderhouden, om onnodig leed te veroorzaken bij andere nieuwe gasten. Helaas is het voor ons te laat, en wil ik vragen voor een schappelijke compensatie, ik heb al eerder contact gehad via de telefoon en werd ons 75.00 aangeboden, helaas vind ik dit een te laag bedrag voor het geld wat wij betaald hebben, voor iets wat wij niet hebben gekregen ! Graag hoor ik van u, wat u voor ons nog kunt betekenen.

Gedeelte aankoopbedrag crediteren

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juli 2017 om 17:14 geantwoord

Op 26 juli jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gast tijdens zijn verblijf heeft ondervonden. Als compensatie heeft de gast een cadeaubon ontvangen welke geldig is op een volgend verblijf in één van onze parken.

Heeft op 26 juli 2017 om 17:27 geantwoord

Een voucher is helaas niet de oplossing om de geleden schade te vergoeden, wij verwachten dat in een vorm van een creditnota op onze rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door Vakantie2017