Klacht: Center Parcs biedt lastminute cottages in het Meerdal aan, welke wij geboekt hadden en door hun is geannuleerd.

op 14 mei 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Mijn zoon heeft vorig jaar van 18-5 t.m. 29-5 2020 een 2 persoons Vip cottage geboekt in het Meerdal.
Boekingsnummer 855471
Is door center Parcs volledig geannuleerd geworden een vakantie van 12 dagen.
Nu mogen ze 20 mei weer open en had mijn zoon met aftrek van 2 dagen toch nog 10 dagen vakantie kunnen hebben. Zijn vakantie was op het werk geregeld en kan dit jaar niet meer verzet worden. Plus zoveel geld kwijt.
Gisterenavond bezocht ik de website van Center Parcs en zie ik vol verbazing dat ze in de periode die mijn zoon geboekt had, ze de 2 persoons Vip cottages in het Meerdal aanbieden met een fikse lastminute korting. Even later waren ze uitverkocht. Niet te geloven!!!!! Dubbel winst want wij krijgen een voucher over een heel groot bedrag en geen geld terug en dan gaan ze de cottages die weer vrij zijn door annulering van hun kant, weer aanbieden.
Alle klachten wat ik lees over Center Parcs is niet te beschrijven meer…….kan dit zomaar allemaal??? Je staat gewoon tegen een dichte deur te bonken die niet opengaat en laten hun gasten echt stikken. Geen communicatie of telefonisch bereikbaar.

Wij eisen per direct ons geld terug. Center Parcs hoeft niet 2 keer geld te ontvangen voor een cottage die al eerder geboekt was.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

Reactie van de melder van de klacht Marlies Jansen

4 maanden geleden - Geen enkele reactie van Center Parcs je krijgt een standaard mail die je klacht totaal niet behandeld. Het ergste is dat hun je geld ter waarde van 1127 euro in het bezit hebben en dan de vrij gekomen huisjes weer te boeken aanbieden. Dit bedrijf moest hier toch echt op aangepakt worden dat dat zomaar allemaal kan.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marlies Jansen