Klacht: Center Parcs betaald onze borg van 15euro niet terug

op 06 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We zijn 27 juni op vakantie geweest bij Center Parcs de Kempervennen voor 1 week.
Bij vertrek op zondag 3 juli hebben wij s,avonds laat bij de dienstdoende werknemer bij de receptie onze kluissleutel ingeleverd waarvoor wij 15euro borg hebben betaald.
Hij was niet in de gelegenheid om onze borg contant terug te betalen dan moest het worden overgeboekt op onze rekening. Wij hebben hier een schriftelijk bewijs van meegekregen.
Inmiddels zijn we 5 weken verder en heb ik al meerdere emails gestuurd naar Center Parcs waarom onze borg nog niet is teruggeboekt op onze rekening.
Als je Center Parcs een email stuurt krijg je pas dagen later of zelf meer als een week later een bericht terug.
Het laatste bericht terug van hun was dat het afgelopen week op onze rekening zou staan en dat is tot op heden alweer niet gebeurt.
Wij als gasten betalen correct en op tijd onze rekening en voor Center Parcs gelden deze regels niet.

Wij willen onze borg van 15euro teruggeboekt op onze rekening plus een kortingsvoucher voor alle nutteloze correspondentie ergernis en tijdverspilling.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Marlies Jansen

5 maanden geleden - Center Parcs nam contact met ons op met de vraag of wij een kopie van het afgiftebewijs van de kluis sleutel aan hun konden sturen die wij van de receptie medewerker hadden gekregen bij vertrek naar huis. Dit hebben wij gestuurd en hun enige reactie op onze mail waarin wij aangegeven hebben hoe vaak wij hun al een email gestuurd hebben en al 5 weken aan het lijntje gehouden worden door Center Parcs is, dat het geld deze week op onze rekening zou staan en dat hun betalingsverkeer 3a4 weken is. Ik heb hun dan ook meegedeeld dat ze er veel te laat mee zijn en gevraagd waarom ze nu pas vragen naar een kopie van het afgiftebewijs terwijl ze ons al weken mededelen dat het geld binnen enkele dagen op onze rekening zou staan. Verder bieden ze enkel hun "welgemeende " excuses aan, zoals bij elke mail die ik van hun kreeg. Geen enkele tegemoetkoming en gaan ze ook verder nergens op in.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 augustus 2016 om 09:41 geantwoord

Heeft op 09 augustus 2016 om 10:27 geantwoord

Dit antwoord hebben wij al in eerdere email's te horen gekregen van Center Parcs inmiddels alweer meer dan 2 weken geleden en telkens moeten ze het bij het betalingsverkeer navragen. Ook weer zoals nu het geld kunnen wij in de loop van de week verwachten. Hoe ze met trouwe gasten omgaan......schandalig!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Marlies Jansen