Klacht: Censureert negatieve reviews en verwijst naar fabrikant wat is strijd is met de wetgeving.

Nitas op 07 oktober 2019 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

6 maanden geleden kocht ik een toetsenbord bij Coolblue.
Sinds enige tijd blijkt dit een inferieur product. Toetsen vallen uit en breken spontaan af! Dit ook getuige meerdere reviews van kopers.Reclameren bij coolblue heeft slechts geleid tot verwijzing naar de fabrikant. Dit is in strijd met de wetgeving, als consument heb ik NIETS te maken met de fabrikant, alleen maar met de leverancier.
De leverancier laat het dus binnen de garantieperiode afweten en
censureert zelfs mijn reviews…

Toetsenbord kosteloos vervangen, gewoon zoals het hoort.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 05 januari 2020 om 14:12 geantwoord

Beste meneer Hall,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent met de procedure. We hebben je als oplossing een reparatie aangeboden. Mocht je de reparatie nog wensen, dan horen we dat graag.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Nitas