Klacht: cd met air miles betaald en nooit geleverd en nu air miles kwijt

op 15 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb voor de kerst een cd-tje besteld en met air-miles betaald. Dit cd-tje was er niet voor de kerst en om die reden heb ik telefonisch contact gehad met bol.com. Die vertelde mij dat de bestelling vertraagd was en dat dit aan de post lag. Mijn bestelling is er na 3,5 week nog steeds niet en ik heb inmiddels een e-mail gekregen met de uitleg dat mijn bestelling niet leverbaar is en dat ik de air-miles kwijt ben.

Om te beginnen is mij via de website van bol.com beloofd dat mijn artikel binnen 3 tot 5 dagen geleverd zou worden. Toen die er na 7 dagen nog niet was heeft een van hun medewerkers mij voorgelogen over de reden daarvan. Dit werd pijnlijk duidelijk toen bleek dat het artikel in het geheel niet leverbaar is. Tot overmaat van ramp ben ik ook nog eens 4000 airmiles kwijt.

Uiteindelijk blijkt bol.com hier helemaal niets tegenover te stellen. Het staat immers in de algemene voorwaarden dat men voor de airmiles een cadeaubon krijgt. Nu mijn bestelling niet leverbaar blijkt wordt die cadeaubon opgewaardeerd en mag ik daarmee nog eens iets bij bol.com bestellen.

Ik vind dit ongelooflijke oplichterij. Voor 4000 air miles kun je een heleboel korting krijgen op allerlei kaartjes van pretparken bijvoorbeeld. Ik vind dat je gewoon je airmiles terug moet kunnen krijgen. Ik kan ook niet geloven dat ik voorgelogen ben door de medewerker die ik de eerste keer heb gesproken, die gaf echt de post de schuld.

Ik wil graag mijn air-miles terug.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 13 januari 2014 om 16:11 geantwoord

Geachte mevrouw,

Zojuist heb ik telefonisch contact met u opgenomen en zijn wij samen tot een oplossing gekomen.

Bol.com Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door krissie010