Klacht: Niet willen luisteren naar klanten

op 09 maart 2018 over CCC Hosting in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 jaar heb ik een domeinnaam lopen via CCC hosting. Zelf niet voor gekozen maar heb een domeinnaam over kunnen kopen wat al bij CCC hosting aangesloten was.

Al aantal keer aangegeven dat het e-mailadres in de whois niet klopt en de factuur naar mijn privé mail moet sturen. (whois is alleen aan te passen door CCChosting) Dit ging vorig jaar al mis en dit jaar alweer.

Nu kom ik er pas achter dat de factuur nog niet tijdig betaald is als de DNS omgezet is. Echter moet ik verplicht de 15 euro administratiekosten betalen.

Die ik dit niet gaat het bedrijfje ( ja een eenmanszaak) dreigen met een incassobureau.

Gewenste Oplossing:

De administratiekosten terug betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CCC Hosting

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CCC Hosting nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rwinn