Klacht: Cbd olie

Datum: ma 6 apr. ‪2020 18‬:23
Aan: Kruidvat Online
Onderwerp: Ordernummer ‪299991607‬
Geachte kruidvat,

Ik heb online op de 1 plus 1 gratis cbd olie geklikt en deze in winkelwagen gedaan en vervolgens besteld.
Schetst mijn verbazing dat ik (na twee weken wachten, waar ik begrip voor kan hebben) in het doosje maar 1 potje zie liggen, tranen sprongen mij in de ogen want ik heb hier geduld voor mogen hebben en het huis niet uit kan.
Dus ik wil jullie contacten en door drukte zijn jullie niet telefonisch beschikbaar, dus via de chat helaas..
Blijkt dat ik dus twee keer het artikel had moeten aanklikken? En deze niet nageleverd krijg? Nee mevrouw er staat maar 1…ik heb toch op de actie geklikt!
ik had de bestelling kunnen weigeren, ik wist toch niet dat er maar 1 potje lucovitaal cbd 5mg in zal zitten toen ik deze van de postbode kreeg?
Om het nog erger te maken, ik kan deze (mits voldoende gefrankeerd ook nog ) gaat mij geld kosten enretour zenden en nieuwe bestelling doen, en dan weer twee weken wachten?
Ik kon als klant toch niet weten dat niet 1 keer maar twee keer op artikel moest klikken? En heb ik 20,95 kwijtgeraakt hierdoor? Ik zag op de mailorder wel 1 bestelling staan, er wel vanuit gaande er twee doosjes inzitten…
Dit voelt zo naar en verdrietig tegelijkertijd…
Ja mevrouw u kunt een cadeau code krijgen van tien euro, dat is niet wat ik wil toch, maar ik moest maar aannemen… En dan weer verplicht online bestellen?
Ik wilde en verwachtte twee potjes en ben nu de dupe omdat ik het niet goed gedaan heb.
Ik wil die code niet gebruiken en stuur mij aub nalevering van de tweede gratis.
Dit is onmacht wat ik nu voel, kan niet naar de winkel, verplicht aan huis en heb geduld en door de afbeelding aan te klikken 1 plus 1 gratis dacht ik dat ik er goed aan gedaan had.
Ook was het vreemd dat in het eerste mail stond leverdatum in januari, hier had ik contact over gezocht via klantenservice en had ook niet gehoeven.
Ergste vind ik dat kruidvat alle keren deze tekst via mail als niet ontvangen terugkoppelde vanwege of inbox van hen vol of gewoon retour stuurde en tevens telefonisch niet bereikbaar. Dit duurt al bijna vier weken zo

Therese Smit

Wanneer ik het tweede doosje krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ThereseSmit