Klacht: Catalus stuurt onterechte facturen en herinneringen. Hoe kan dit gestopt worden?

op 16 april 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Onze Vietnamese dochter Teresa ontvangt sinds enige tijd facturen van Calatus voor een of ander puzzelabonnement. Zij weet niet waarom zij deze facturen ontvangt en zij heeft ook nooit een blad van editie enigma ontvangen. Hoe kan deze facturenterreur gestopt worden? Vandaag lag er weer een rekening van 86,68 euro in de bus met de dreiging dat dit bedrag volgende keer met 40,00 euro opgehoogd wordt. Schande dat deze chantagepraktijken in Nederland toegepast worden.

Wanneer de facturenstroom stopt.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

10 maanden geleden - Deze klacht is reeds opgelost in direct contact met editie enigma.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 06 mei 2016 om 08:39 geantwoord

Deze klacht is reeds opgelost, de klant heeft contact gehad met editie enigma en het betreffende abonnement is door editie enigma in overleg met de klant stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels een email aan de klant doorgegeven en voor zover bekend is hiermede de klacht naar alle tevredenheid opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Teresa2000