Klacht: Catalogus

op 15 juli 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil geen catalogus meer ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als ik geen catalogus meer ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 15 juli 2016 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Mevrouw Odink,

U werd zopas uitgeschreven voor onze catalogus. U zal deze in de toekomst dus niet meer ontvangen. U kan uiteraard onze collectie nog steeds raadplegen via onze website, www.bonprix.nl.

Voor verdere vragen kunt u ons ook steeds bereiken op sociale.netwerken@service-bonprix.nl of via onze telefonische klantendienst.

Met vriendelijke groeten,
Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Arelreboro
x