Klacht: Cat toy, muis geeft chemische kleur af.

op 13 maart 2020 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Voor mijn kater heb ik bij de action cat toy muis gehaald, mijn kater gooit zijn speeltjes in zijn waterbak. Toen hij dat met dit speeltje deed, werd het water chemisch paars. Dit lijkt me niet de bedoeling en gezond.
Ik heb de cat toy muizen gelijk weggegooid.

Ik ben tevreden als deze cat toys muizen die super dieronvriendelijk zijn uit het schap worden gehaald en pas iets ter vervangen komt als het diervriendelijk is en dus geen chemische kleur afgeeft.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskiayntema