Klacht: Cashback actie

op 01 juni 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zondag (28 mei) heb ik bij de webshop van Coolblue een Nespresso apparaat aangeschaft.
Volgens de website van Coolblue was er op dat moment een cashback actie, hetgeen mij overhaalde om het apparaat te kopen.

Vandaag heb ik de machine ontvangen en wou ik mijn machine registreren om de cashback te kunnen ontvangen.
Helaas bestaat de cashback actie opeens niet meer, wel is er een nieuwe actie waarbij je een cadeaupakket ontvangt.
Deze nieuwe actie geldt echter alleen wanneer je vanaf 29 mei je apparaat hebt aangeschaft.

Coolblue beweert telefonisch dat er afgelopen zondag (28 mei) helemaal geen cashback actie was, terwijl dit toch echt op de website van Coolblue
stond. Zoals eerder aangegeven heb ik het apparaat namelijk bewust daarom op dat moment gekocht. Ik noem dit misleiding. Coolblue verwijst mij door naar Nespresso, wat natuurlijk waanzin is aangezien Coolblue zelf foutieve informatie op zijn website had staan.

Ik ben al vanaf het begin klant bij Coolblue en altijd zeer tevreden over ze geweest. Het laatste jaar heb ik echter iets te veel gedoe met ze gehad;
– een wasmachine die volledig scheef is geplaatst waardoor deze door de badkamer stuiterde
– een laptop die na 2 weken allerlei kuren kreeg
– een stofzuigeronderdeel waarvan keer op keer de verkeerde werd bezorgd (en ik weer terug naar de winkel kon om het terug te brengen)
– en nu gedoe met een koffieapparaat

“Alles voor een glimlach” is het afgelopen jaar pertinent niet waar gemaakt, helaas…..

Gewenste Oplossing:

Toekenning van de cashback actie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

4 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Wat onwijs vervelend om te moeten zien dat je een Cashback actie bent misgelopen voglens onze website. Dis is natuurlijk niet de bedoeling, en zeker niet wanneer je het product op tijd aanschaft. We zouden dit graag nader willen bekijken, daarom willen we je vragen om je ordernummer te sturen. Zodra wij deze hebben ontvangen, zullen wij kijken of we nog wat voor jou kunnen betekenen. Alvast bedankt, en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht de Eyk

4 jaren geleden - Beste Coolblue, Fijn dat jullie zo snel reageren en dat er mogelijk toch nog gekeken gaat worden naar een oplossing. Het ordernummer is 22765289. Met vriendelijke groet, Jelmer

Reactie van de melder van de klacht de Eyk

4 jaren geleden - Nog steeds geen terugkoppeling van Coolblue mogen ontvangen, teleurstellend hoe jullie tegenwoordig met klanten omgaan....

Alle klachten die gemeld zijn door de Eyk