Klacht: Cashback Actie 3D led TV

op 01 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

TV 28-01-2012 aangekocht,registratie actie coupon ingevuld incl. aankoopbon en streepjescode opgestuurd,bevestiging via de mail van helpdesk@acties.nu gekregen dat aanvraag ontvangen was en verwekt.
In de mail van 21-03-2012 stond het volgende:

Geachte heer/mevrouw,
We hebben uw aanvraag ontvangen en verwerkt.
Ons streven is om het bedrag binnen vier weken na verwerking van uw aanvraag over te maken onder vermelding van Acties.nu
Het huurtegoed zal worden nagestuurd.
De levertijd is binnen vier weken na verwerking van uw aanvraag.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Helpdesk | Acties.nu
Email: helpdesk@acties.nu

Tot op heden niets meer van Samsung Acties.nu vernomen dit is op zijn zachts gezegd niet netjes van het wereld merk Samsung, ik ben diep teleurgesteld.

Ik ben alleen tevreden met het geen wat bij de koop zwart op wit en verteld dat je €150 cashback zou krijgen bij de aankoop van deze Televisie van Samsung.

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Jan Muis, Wij zoeken dit voor u uit. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste heer Muis, Onze actieafdeling geeft aan de cashback eind april 2012 over te hebben gemaakt naar de opgegeven rekening, onder vermelding van Acties.nu. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 14 augustus 2012 om 10:56 geantwoord

Geen reactie meer ontvangen van de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Muis