Klacht: Cash (nog niet) back

op 18 december 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 4 november jl kochten wij een smart tv. Hiervoor was een cash back korting van € 250 euro. Hiervoor heb ik het formulier, de orginele streepjescode en een kopie van de factuur opgestuurd. Per aangetekende post, de brief is ontvangen op 6 november bij Samsung. Tot op heden niets vernomen. Inmiddels 2 keer contact gehad met samsung. Een link gekregen, hierop aangemeld. Daarna een mail gestuurd naar helpdesk. Helaas zonder enig resultaat. Idd ook ik deel de mening dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Zelfs bij het invullen van deze klacht heb ik geen bevestigingsmail gekregen dus probeer het nu nog maar een keer……

Mijn beloofde "cash" van € 250 terug.

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste mpelger, Voor vragen met betrekking tot deze actie, verwijzen wij u naar onze actie-afdeling: helpdesk.acties.nu Rekesh Samsung Webcare

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 20 december 2012 om 15:40 geantwoord

Beste mpelger,

Rekesh
Samsung Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mpelger