Klacht: Carrefour Borsbeek. Onbeschofte en totaal respectloze houding van kassapersoneel tegen klanten

Veerle De Meyer op 20 mei 2019 over Carrefour in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 18 mei met mijn 2 volwassen dochters aan de kassa. We hebben elk een set artikelen om af te rekenen. De eerste set wordt afgerekend, waarop een andere medewerkster tussenkomt om haar eigen artikelen af te rekenen zonder enige vraag naar ons toe. de kassierster zelf vindt dit ook normaal, alhoewel het duidelijk is dat we met 3 samen boodschappen doen. De medewerkster betaalt met kleine muntjes waardoor de hele tussenkomst 10 minuten duurt. Zonder enige verontschuldiging voor het abrupt tussenkomen, of betalen met kleine muntjes, staan we daar met de mond vol tanden over zoveel onbeschoftheid. als ik daarna iets zeg tegen de kassierster, doet ze alsof het de normaalste zaak van de wereld is en snapt ze zogezegd onze verontwaardiging niet. Dit is al de zoveelste keer dat een klant in Borsbeek beschouwt wordt als een noodzakelijk kwaad. Een schande is het.

Gewenste Oplossing:

Vriendelijkheid van het kassapersoneel verbeteren en gooi alle verzuurde, bittere kassiersters die ons beschouwen als kloteklanten er uit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Carrefour

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Carrefour nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door