Klacht: Terugbetaling

Matthys danie op 22 juni 2019 over carmawebshop.nl in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Watersport

Beste ,
Op 4 juni had ik een zwembad besteld bij Carma.nl via Beslist .nl.
Afgesproken levertijd 4 dagen na 5 dagen had ik telefonisch contact met Carma die mij mededeelde het zwembad intex is niet meer te krijgen maar ze zouden een oplossen hebben en ze zouden me op de hoogte houden .Ik belde er alle dagen naar en kreeg telkens te horen we zijn er mee bezig en bellen je direct terug een hele week heb ik zelf moeten bellen en na 3dagen boden ze me een ander aan 300€duurder maar met een opleg van 150€ zo het voor hun goed zijn .
Ik heb toen vermeld mijn geld terug te storten op mijn rekening 644.95€ .Ik kreeg een mail om mijn rekeningnr.door te geen omdat het via Beslist was besteld ,heb ik gedaan en ze zouden het de zelfde dag overmaken . Heb ondertussen al zeker 5 keer moeten bellen om te vragen wanneer de terug storting zal gebeuren en krijg telkens het antwoord de boekhouding is er niet of zijn er mee bezig .
We zijn ondertussen al een week verder en er is nog steeds geen terugbetaling in het vooruitzicht het is net of ze lachen me gewoon uit .
Heb er deze morgen nog eens naar gebeld en kreeg weer het zelfde antwoord .We zijn ondertussen bijna 3 weken verder ,zulke praktijken kunnen niet en brengt Beslist.NL ook in het slechte daglicht want het vertrouwen gaat weg .Hopelijk kunnen jullie mij helpen .
Met vriendelijke groeten
Matthys Danie

Heb wel een ander zwembad gekocht bij Toppy .NL de dag nadien al aangehad Top firma en prima en vriendelijke mensen .

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over carmawebshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Matthys danie