Klacht: (Slechte) Geen Service!

op 30 januari 2018 over Car audio expert in Spijkenisse in de categorie Auto Onderdelen

Mensen die beweren dat Car audio expert een goed bedrijf is,moeten zich hun hoofd eens laten scannen! Het zijn oplichters,werken slordig,En van het woord service hebben ze daar blijkbaar nooit gehoord of ze begrijpen niet wat het woord service precies inhoud? Want van dat laatste klopt gewoon geen ene moer van! Maar het betreft ook Inbouwnavigatie.com, Bijna een jaar geleden had ik voor mijn fiat een mutli mediaset gekocht bij inbouwnavigatie.com,En daar stond op de site van Inbouwnavigatie.com dat je voor het inbouwen terecht kon bij 2 inbouwstations,Bij Navaudio of bij CarAudioExpert te Spijkenisse! Dus had ik voor het laatste gekozen! Deze gebelt en tevens een afspraak gemaakt voor het inbouwen van mijn multimediaset! Daar te zijn aangekomen,Kreeg ik meteen een raar ondergevoel in mijn buik,Het bulkte daar van de mensen,Maar er stond geeneen auto in de garage?
Toch gevraagt aan een van de medewerkers daar of dit de inbouwstation is waarmee ik een afspraak had staan,En dat klopte! Na enige aarzeling
toch maar besloten om het te laten doen,Nadat de nieuwe Multimediaset erin zat binnen 45 minuten,Wat uitleg over de Multimediaset gekregen, Maar omdat ik daar niet kon pinnen,Had ik aan de medewerker gevraagt die mijn Mulimediaset had ingebouwd of er ergens een bank in de buurt lag,En dat lag maar een stukje van hun zaak af,maar omdat ik mij op onbekent terrein bevond,Is de medewerker met mij mee gereden,Maar bij het starten van mijn auto ging het rode lampje van de airbags gelijk branden en het bleef branden? Waarop de medewerker gelijk reageerde van,dat het bij de dealer gereset moest worden,Zo gezegt zo gedaan,afspraak gemaakt bij de fiat dealer,Bleken er twee foutmeldingen in te zitten? Ik gelijk gebelt naar CarAudioExpert en situatie uitgelegt,Maar de medewerker die ik aan de lijn had bleef voet bij stuk houden dat het na de reset wel weer goed kwam,Er wordt duidelijk niet naar je geluisterd,Ik opgehangen en naar de fiat dealer gebeld en de situatie uitgelegt,Deze adviseerde mij om naar een erkende inbouwstation te gaan om daar het probleem te laten nazien,Je begrijpt wel dat ik op dat moment zeer pissig was over de onstane situatie en de manier waarop ik werd behandelt bij CarAudioExpert,Wederom CarAudioExpert gebeld en weer met het zelfde verhaal geconfronteerd,Nu had ik de baas zelf aan de lijn,Waarop deze antwoorde dat het dan aan de code lag? Die mensen daar hebben helemaal geen verstand van inbouwen en ze zijn verre van technisch,Ze doen maar wat,Dus mensen laat je niet om de tuin leiden door die (NEP recensies) daar,Dat doen hun eigen mensen,vrienden,familie die valse recensie`s typen,Google staat vol klachten over dit bedrijf en Navaudio,En ze zijn op tv geweest hierover,Wil je betrouwbaarheid en vakkundig geholpen worden,En de garantie krijgen dat je ook na een onstane probleem goed geholpen word,kijk dan eerst eens (dat geld zeker ook voor mij na deze nare ervaring) eerst eens in je eigen omgeving of daar ergens een goede Inbouwstation ligt,Ik heb helaas afscheid moeten nemen van mijn toen gekochte multimediaset,Omdat daar geen aansluiting op zat om de airbags te activeren,Heb ik dus een paar maanden met de standaard radio/Cd/Usb rondgereden die netjes en zonder problemen door Car Audio Limburg terug in mijn auto werd geplaatst,En voila de airbags werken weer,Inmiddels heb ik bij Car Audio Limburg een Navigatiesysteem gekocht en laten inbouwen,En alles werkt gewoon,Ook de airbags,En ik kreeg bij het verlaten van de winkel meteen het advies mee van als ik nog vragen heb,of mocht zich er een probleem voor doen dat ik dan meteen a/d bel
moet trekken,Dat is pas klantgericht te werk gaan!

Als Inbouwnavigatie.com eens streng toegesproken word door een of andere instantie en de garantie regels gaat veranderen,want ook hun zijn hier schuldig aan,Ze hebben niet voor niks na een golf van klachten de Inbouwstations Navaudio en CarAudioExpert van hun site gehaald,En wat ik niet juist vind van Inbouwnavigatie.com dat als je daar ook maar iets koopt en je haalt het uit de verpakking,dat je het dan niet meer kan retourneren? Het is toch heel normaal dat als je iets koopt je het dan ook wilt uit proberen,of zie ik dat verkeerd? Tis net als je een nieuwe auto koopt,En dat de dealer dan tegen je zegt bij het verlaten van de garage vervalt ook de garantie op de auto!!! En ze hebben daar de neiging om te zeggen dat het past in je auto (multimediaset),Want op bijna alle auto`s op vandaag zitten er airbags in,Maar of er ook aansluiting op je Multimediaset zit daar kijken ze bij Inbouwnavigatie.com niet naar,Zeer fout!

Wat betreft CarAudioExpert,ga ik niet moeilijk doen over die 35 euro wat ik voor het inbouwen van de Multimediaset heb moeten betalen,Maar die mensen leveren wel slordig werk,En als je hun daarover opbelt en aanspreekt,Komen ze met de raarste smoezen,je wordt gewoon afgewimpelt en ze bezorgen je onkosten,en geven hun fout niet toe,Ik zal pas tevreden zijn als die zaak defintief gesloten wordt,je leest alleen maar negativteit over hun.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Car audio expert in Spijkenisse over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Car audio expert in Spijkenisse in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Car audio expert in Spijkenisse een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Car audio expert in Spijkenisse

Heeft op 07 april 2018 om 11:24 geantwoord

Helaas heeft u deze klacht bij het verkeerde bedrijf geplaatst. Uw klacht gaat over inbouwnavigatie.com. Wij zijn een geheel ander bedrijf genaamd CarAudioExpert en hebben op geen enkele wijze een samenwerking met inbouwnavigatie.com. Wij zijn ook geen inbouwstation, maar een webshop voor radio navigatiesystemen. U vergist zich volledig want zij doen zaken met een inbouwstation in Spijkenisse en niet met ons. Op hun website staat dat zij zich distantieren van navaudio en car audio expert, wellicht dat u zich daar vergist heeft. Wat u vermeld in uw klacht komt ons daarentegen wel bekend voor van wat wij van andere gedupeerde klanten van inbouwnavigatie regelmatig horen.

HELAAS KOMT HET VAKER VOOR DAT KLANTEN ONS VERWARREN MET INBOUWNAVIGATIE.COM en benaderen hun gedupeerde klanten ons telefonisch om hun problemen op te lossen of in dit geval dus onze goede naamsbekendheid aangetast wordt.

Graag wil ik u vriendelijk doch dringend verzoeken deze klacht te verwijderen en bij inbouwnavigatie te plaatse, zie:

https:www.klacht.nlklacht-meldencmpinbouwnavigatie.comstep-1

Alle klachten die gemeld zijn door Boas