Klacht: Nooit meer!

op 12 augustus 2016 over Car audio expert in Spijkenisse in de categorie Auto Onderdelen

Wij zijn in september 2015 met onze VW Scirocco naar dit bedrijf geweest voor een navigatiesysteem. Een systeem gekocht en in laten bouwen bij AK Centre samen met 2 versterkers, 4 nieuwe speakers, subwoofer en de bijbehorende nieuwe kabels.
Na het inbouwen reden wij weg en de speakers begonnen direct te kraken. Ook werkte het systeem niet, deze moest je zelf aanzetten, radio kraakte, navigatie liep iedere keer vast, achteruitrijscherm liep vast. Direct gebeld en zij zeiden dat ze het na wilden kijken en dat er een canbus tussen moest en dat we hiervoor de dag erna langs moesten komen.
Nadat we de auto goed bekeken zagen we steeds meer dingen die niet klopten. Hier een aantal voorbeelden:
Bij de pook zitten een aantal knopjes, en deze waren ingedrukt (stonden aan) en de rubbertjes lagen ergens onderin de auto want de knopjes deden niks meer.
Electrische raambediening rechts deed niks meer.
Aardedraden die in het midden zijn opengeknipt en waar draadjes bijgeknoopt zijn.
Signaalkabels opengeknipt en zonder te solderen weer vastgedraaid in elkaar.
Kabels konden zo van de accu afvallen, zaten niet wasgedraaid met een moer oid.
Geen isolatie gebruikt, terwijl wij heel wat matjes erbij geleverd hebben.
Interieur panelen worden kapotgetrokken en je krijgt het allemaal kapot terug, dus loshangende panelen.
En tot slot had de auto in de FIK kunnen vliegen want ze hadden de kabel vanaf de accu in 2en gesplits dmv een verdeelblokje en vergeten de kabeltjes vast te zetten!
Het navigatiesysteem werkte niet en omdat wij de bon niet meer hadden wilden ze niks voor ons doen.
Met andere woorden, wij gaan nooit meer naar dit bedrijf en ook niet naar AK Centre. Zal me niets verbazen als dit 1 bedrijf is!
Maar wat wel helpt om je geld terug te krijgen, vertel ze even via de email wat er is gebeurt (met foto’s!) etc en dat je er een zaak van gaat maken als ze niet met een oplossing komen.
Wij hebben en groot gedeelte van het geld van het inbouwen teruggekregen, klinkt netjes maar hier zijn heel wat discussies en ruzies aan vooraf gegaan.
Er zijn zulke goede inbouwstations en leveranciers van deze systemen in de omgeving van Rotterdam, het is zonde om je tijd en geld aan dit soort mensen te besteden.

Graag niet zeggen dat ik geen klant ben geweest of dat ik voor een concurrent werk en jullie wil afkraken. Ik heb er nog foto's van, en jullie weten ook heel goed dat jullie niet echt bepaald klantvriendlijk zijn.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Car audio expert in Spijkenisse over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Car audio expert in Spijkenisse in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Car audio expert in Spijkenisse een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Car audio expert in Spijkenisse

Heeft op 15 augustus 2016 om 17:34 geantwoord

Graag kopie factuur toesturen en kopie emails plaatsen. Zoals u al aangeeft heeft u geen bon meer en om dan ook te melden dat we niet moeten zeggen dat u geen klant ben of voor een concurrent werkt versterkt dat vermoeden juist. Als u goed leest bij andere klachten zijn er ook klachten van klanten waarop wij gewoon antwoord geven. We kennen de ontevreden klanten omdat dat er jaarlijks maar een paar zijn. Uw verhaal ken ik totaal niet, dus graag met bewijzen komen dat u een daadwerkelijke klant bent. Echte klanten geven doorgaands geen klachten met zoveel opsommende problemen zoals dit werkt niet, dat werkt niet, dit loopt vast en dat loopt vast. En de hele auto is na de montage zogenaamd opengehaald voor controle. Er zijn zat klanten geholpen ook zonder factuur omdat we al onze klanten goed kennen. Zonder bewijzen zal deze klacht door de redactie verwijderd worden.

Heeft op 25 augustus 2016 om 09:31 geantwoord

Zie je ik zei het.. ja hoor ik werk bij een concurrent en ik heb dit echt nodig om jullie af te kraken. Jullie laten heel goed zien met slexhte producten en service dat jullie geen concurrentie zijn.
De oplossing:
Het systeem is via marktplaats verkocht. En een groot deel van het inbouwen is terugbetaald.
Vraag even aan de monteurs of ze het zich nog herinneren.. een witte VW Scirocco. Weten ze vast nog wel.
Succes verder met jullie waardeloze service.

Bericht van Car audio expert in Spijkenisse

4 maanden geleden - Wat grappig, we vragen gewoon netjes om een kopie factuur of kopie emails die zogenaamd verstuurd zijn, maar nee hoor, geen enkele reactie hierover, alleen maar geheugen praatjes en vraag daar maar na etc... Conclusie: je bent geen echte klant en hier zal aangifte gedaan worden. Nog een grappig feit: Eerst zeg je dat het navigatiesysteem niet werkt, en nu heb je hem verkocht via marktplaats. Je zou voor jezelf moeten beginnen, door kapotte spullen te verkopen, knap hoor.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela12345