Klacht: android navigatie 4.2.2 Merk ???

op 17 juli 2015 over Car audio expert in Spijkenisse in de categorie Auto Onderdelen

navigatie ziet er leuk uit,maar is rommel satellieten zoeken werkt pas na soms 10 minuten Maakt niet uit waar je de ontvanger neerlegt.
Systeem is zeer onnauwkeurig zit 100 meter en meer in het aankomst punt.radio is ook minder dan de standaard radio (Opel Corsa D
Ik zeg afblijven!!!!!!!!!

ik denk dat ik niet meer tevreden kan worden.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Car audio expert in Spijkenisse over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Car audio expert in Spijkenisse in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Car audio expert in Spijkenisse een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Car audio expert in Spijkenisse

Heeft op 17 juli 2015 om 22:46 geantwoord

Klant is helaas eigenwijs en we hebben de klant zelfs aangeboden product terug te sturen voor geld terug, omdat je sommige klanten ondanks alle inzet niet tevreden kunt krijgen.

Dit systeem werkt perfect en elke klant is er tot nu toe zeer tevreden mee. Deze klant heeft het systeem zelf gemonteerd en de GPS antenne onder het dashboard geplaatst en we hebben meerdere malen aangegeven deze OP het dashboard te plaatsen voor het beste ontvangst. Blijkbaar is dat moeilijk te begrijpen en plaatst toch een klacht. Wij installeren dit systeem altijd vakkundig en dan werk het systeem altijd naar volle tevredenheid.

jammer dat deze klant onze adviezen niet wil opvolgen en zelfs niet op ons aanbod van geld terug wil ingaan....

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Car audio expert in Spijkenisse beoordeeld.

Heeft op 18 juli 2015 om 07:37 geantwoord

De GPS antenne ook geplaatst op de aangegeven plaats maar levert geen beter resultaat op,GPS signalen worden niet tegen gehouden door een dun stukje plastic.zit ook geen gebruiksaanwijzing bij wordt gezegd dat je die op het toestel kunt vinden maar niet waar?
Wat geld terug betreft ik durf het niet op te sturen,want het glas was al beschadigd er zat ook geen folie op,dus ik weet niet of ik mijn geld wel terug zie?
die mijnheer Ercan denk dat hij met een snelle jongen te maken heeft maar ik ben 77 Jaar dus hier is het allemaal serieus
boven dien wil ik graag het merk van het toestel weten zodat ik verder kan.

Bericht van Car audio expert in Spijkenisse

5 jaren geleden - De gebruiksaanwijzing zit onder: Applicaties -> adobe reader -> PDF user manual.Uit onze ervaring kan een heel dun plastic de GPS signalen WEL tegenhouden. Deze opmerking van u geeft het vermoeden dat u de GPS antenne helemaal niet op een andere plek heeft geprobeerd.Ik denk helemaal niet dat u een 'snelle jongen' bent, maar u was redelijk 'snel' met 2x telefonisch contant op de dag van de bestelling om te vragen naar de status. Ik heb u zelfs het zendingnummer telefonisch doorgegeven omdat u niet kon wachten op de status email en op zondag via de email contact met u gehad om uw vragen te beantwoorden. U heeft mij ook na ontvangst van het pakket gebeld om te laten weten hoe prachtig deze wel niet was, en dat u het toestel wilde houden ondanks wat kleurverschil met het dashboard van de auto. Vreemd dus dat u daarna met opmerkingen komt dat het glas beschadigt zou zijn.Al met al gaat u vrij respectloos om met onze service. De slogan van deze website is 'helpt klachten oplossen' maar uw enige doel is om bedrijven helpen zwart te maken.

Reactie van de melder van de klacht Curie

5 jaren geleden - Heb alle adviezen van de heer Ercan opgevolgd met betrekking tot de plaats van de antenne,maar dat help niets. bovendien loopt het toestel vast moet dan het contact uitschakelen en dan weer aanzetten,dat lijkt mij ook niet aan de plaats van de antenne te liggen. waar ik wel bij blijf is dat het een mooi toestel is,en dat ik ook niet graag kwijt wil,maar ik wil voor mijn geld wel een goed werkend toestel. Dus de enige manier waarop dit kan worden opgelost is dat CarAudioExpres mij een nieuw en goed werkend toestel stuurt.

Reactie van de melder van de klacht Curie

5 jaren geleden - Ik krijg geen reactie van Ercan nu kan hij laten zien hoe goed zijn service wel niet is. Bovendien heb ik ook gevraagd om de fabrieksnaam van het toestel daar de software verouderd is en ik nieuwe wil aanschaffen maar ook hierover blijft het stil???? Ik krijg steeds meer twijfels over de aankoop,maar helaas gedane zaken nemen geen keer Wees gewaarschuwd !!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Curie