Klacht: Kulaville

op 07 februari 2014 over caphatonline.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een paar maanden geleden zou ik een dienst afgenomen hebben van Kulaville. Het hele bedrijf kende ik niet totdat ik op payinfo zag dat hier al 4 maanden lang mijn geld naar toegaat. Nadat ik hen gemaild heb komen zij met de verklaring dat ik mij wel degelijk heb aangemeld en komen met een screenshot van mijn nummer. Er gaat een dubbel check voordat je, je aanmeld en je zou een sms ontvangen kwa bevestiging. Ik heb mij hiervoor nooit aangemeld en heb dergelijke smsjes nooit ontvangen. Hoe dit dan toch mogelijk is, is mij een raadsel en verder uitleg blijft uit.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dan ook dat mijn geld zo spoedig mogelijk wordt terug gestort en dat zij komen met een excuses, want op deze manier dat gewoon mijn nummer ergens opdaagt terwijl ik mij nooit ergens voor aangemeld heb is belachelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over caphatonline.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over caphatonline.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ankie24