Klacht: Cancelen Ticket

op 26 mei 2021 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Schandalig.

6 Tickets geboekt van A.dam naar Lissabon van de 3e tot de 7e. Ik krijg 6 weken terug een mail met de mededeling; we hebben u vlucht gewijzigd. Niet qua tijden maar gewoon een andere data, de 2e heen en 6e terug. Ik had de mogelijkheid om terug te gaan naar mijn oorspronkelijke data maar dat zou betekenen dat mijn heenreis 11u zou duren (met tussenstop) en terug een reis van 12u met tussenstop. Na overleg met vriendinnen toch voor de 2e gekozen.

Nu komt het;
1.5 week voor vertrek zie ik dat ik een letter verkeerd heb geschreven, tel. contact met vueling en dit werd zo opgelost maar ik kreeg het bericht dat mijn vlucht geannnuleerd is. Hier had ik niets over gehoord, en in de app staat nog steeds de oorspronkelijke vlucht. Het alternatief zou worden; 10u heen en 20u aankomst, terug 21u en de volgende dag 9u op schiphol. Schandalig! wat ze aangaven was; Wij hebben het recht om 72u voor vertrek dit te melden dus vandaar dat er nog niets gemeld was. Thank God dat ik belde!!!

Wanneer ik tevreden ben is dat wanneer ze 100% zeker weten dat de oorspronkelijke vlucht niet meer terug komt, ze de reizigers op de hoogte brengen (dit is het geval bij mij, ze weten 100% zeker dat de vlucht niet meer terug komst). Daarnaast is het schandalig dat ze mensen lokken met een goedkope prijs en dan het recht hebben om een wijziging (die 1.5 voor vertrek al bekend is) pas 72 voor vertrek mogen melden. Dit moet naar mijn idee veranderd worden een sneller terugbetaling van mijn geld.

Door dit grapje nieuwe tickets moeten boeken! Maar nooit meer bij Vueling!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joannehugenholtz