Klacht: Camping de lakens in Bloemendaal

Ruud van Mosssel op 13 september 2021 over Camping Contact Vakanties in de categorie Algemeen

Onze klacht is dat wij reeds 2 jaar geleden camping hebben gereserveerd in Bloemendaal ivm de formule 1, je moest dit direct betalen. Toen werd het afgelast het F1 spektakel ivm corona, maar we konden het verschuiven naar het volgende jaar. er volgde later wel een naheffing, wederom toeristen belasting betalen (we waren er helemaal niet geweest de 1e keer) en de camping was ondertussen weer duurder geworden dus moesten we bij betalen. Vervolgens werden wij uitgeloot en mochten dus niet naar de Formule 1, wat natuurlijk al een teleurstelling was. Wat erger was nu konden we de reservering niet meer overzetten naar het volgende jaar (wij hebben voor 3 jaar tickets gekocht) !! En er werd ons verder gemeld dat we nog maar 10% van het betaalde bedrag konden terug krijgen, de rest was dus weg. Ik heb begrepen dat bedrijven gesteund zijn geworden door de overheid en gecompenseerd voor hun verlies. Dit geldt natuurlijk niet voor ons als particulier en dit geeft ons een enorme nare nasmaak aan wat een leuk formule weekend had moeten worden. wij hebben eerder van camping de Lakens gebruik gemaakt (zonder Formule 1) maar dit zullen wij nooit meer gaan doen in de toekomst. Het voelt gewoon als oplichting en het was voor ons heel veel geld en maakte ons erg verdrietig, het voelt erg oneerlijk als je de reservering niet kan door zetten naar het volgende jaar en dan ook je geld kwijt bent terwijl je aan al je verplichtingen hebt voldaan !!
Een naar gevoel overgehouden aan camping de Lakens…

met vriendelijke groet,

Ruud van Mossel, Loosdrecht.
Mobiel: 06-29 583 777

Ik weet geen oplossing meer de reservering kon niet verzet worden en geld weg. Een gratis verblijf bij de volgende F1 Race in Zandvoort zou veel goed maken, maar wettelijk hebben we daar geen recht op, dat hebben ze ons al mee gedeeld.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Camping Contact Vakanties

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Camping Contact Vakanties nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud van Mosssel