Klacht: Geen service

Princessnanaa op 21 januari 2020 over Campanile Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben vooraf aangegeven dat we lamger verblijven want we komen van Belgie bij familie op bezoek en willen 2 weken verblijven. 1e week prima ik kom hele week betalen en alles ging prima 2e week kregen we een nieuwe kamer dat terwijl ik al had aangegeven dat ik voor de tijd dat ik blijf 1 kamer wil niet verschillende.
Schoonmakers lopen gewoon me kamer binnen en elke ochtend een discussie dat de kamer betaalt is.

2e week was t zo dat we elke ochtend moesten bellen om ons kamer te verlengen heel gek. Dit deden wij! Na t verlegen moest we weeer van kamer ruilen alweer spullen sjouwen.
Ik betaal hier niet om elle keer te verhuizen ik betaal voor goeie service, the room alles! Nou ondertussen krijgen we een kamer helemaal boven?? Balie mensen praten me
Me alsof ik hun dochter ben ech heel respectloos mensen daar

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat ze me goed behandelen en niet ala stront. Elke keer discussie voeren met de mensen daat die werken
Is niet leuk. Lijk alsof iedereen daar ghetto is en er gewoon staay voor
De sier doe je werk goed Meer word er niet gevraagt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Campanile Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Princessnanaa