Klacht: CAK blijft ondanks erkennen van hun schuld, toch doorgaan met facturen sturen

op 25 juni 2021 over CAK in de categorie Overheid

Vanaf februari 2020 heb ik geen ondersteuning meer, dus hoef ik geen eigen bijdrage meer te betalen. Helaas blijf ik facturen krijgen van na die periode. Ik heb volgens mij wel 4 klachten ingediend, waarbij na de derde klacht ook de Ombudsman is betrokken. Ik heb tot 2 keer toe een schriftelijk bevestiging gekregen dat erkend wordt dat er een fout is gemaakt , dat ik inderdaad vanaf februari 2020 geen bijdrage meer hoef te betalen en dat ik geen nieuwe facturen zal krijgen. Ik kreeg bij de 2e bevestiging ook een bloemetje. Maar wat is dat waard als ze hun belofte om geen facturen meer te sturen, niet nakomen, en ik vervolgens toch weer facturen krijg gestuurd (facturen van 2021). Ik betaal natuurlijk niet, maar het roept toch altijd weer wat spanning op. Je zou eigenlijk voor elke fout die ze maken nadat ze beweren het te hebben opgelost, een financiele compensatie moeten krijgen. Ik heb zelf bij de Wmo gewerkt en vind het triest dat deze doelgroep met deze organisatie waar zoveel administratief fout gaat, te maken heeft ! Schandalig ! Er worden ook beloften gedaan van terugbellen en het sturen van correctiefacturen, die ook niet worden nagekomen. En de betrokkenheid van de Ombudsman lijkt niet te helpen.

Ik wil vanaf nu geen facturen ontvangen.
(en voor de CAK-klanten hoop ik van harte dat deze organisatie hard wordt aangepakt zodat zij minder last hebben van de administratieve puinhoop).

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CAK

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CAK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]