Klacht: Wegvallen Zenders

CAywayklacht op 13 januari 2012 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sedert enkele dagen ontvangen wij niet meer de gebruikelijke zenders, zoals Eurosport,BBC en de duitse zenders.Wij hebben twee keer dit gemeld bij Cayway, maar krijgen geen antwoord. Alleen de mededeling dat onze mail is ontvangen.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval een antwoord en uitleg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 17 januari 2012 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben telefonisch contact opgenomen en achterhaald dat de zenders niet goed werken omdat de smartcard niet wordt uitgelezen door de TV.

Dit gaat wel werken als de smartcard gebruikt gaat worden in de decoder, van de verkoper van het TV-toestel gaat er iemand langs komen om dit in orde te maken.

Als er nadien nog problemen optreden horen we dat graag.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

CAywayklacht

Heeft op 18 januari 2012 om 17:00 geantwoord

t.a.v. Michiel de Vries:
Hallo,
Een half uur nadat U mij had gebeld en met veel geduld e.e.a. had uitgelegd, met het resultaat dat ik een smarcard nodig zou hebben, wilde ik net de leverancier van ons televisietoestel bellen. Toen belde Caiway zelf met de bovengenoemde oplossing.
Er is vandaag iemand van Caiway langs gekomen en het bleek dat ik de juiste smartcard in het verkeerde gleufje had gestopt, namelijk die van de Samsung Digitale Ontvanger (DCB-9401R). Ik wist niet eens dat er ook een gleuf in de Humax Duovisio achter de klep verborgen was. Smartcard geplaatst en we konden alle zenders weer ontvangen.
Dus alles is opgelost.
Bedankt voor de moeite en met vriendelijke groeten,

G. Didden

Alle klachten die gemeld zijn door