Klacht: Router wordt er elke dag uitgegooid waardoor geen internet

jfk op 11 januari 2012 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Monteur is al langs geweest en heeft verteld dat er bij mij niets aan de hand is maar dat het ligt aan de kast in de straat.
Daar heeft hij diverse dingen vervangen en hij was verbaasd dat er verder geen andere mensen in de straat zijn met hetzelfde probleem. toen is het een paar dagen goed gegaan maar 2 weken geleden was het weer hetzelfde verhaal, toen gebeld en er zou weer naar gekeken worden en ik zou wat horen… tot op heden niets gehoord, sta op dit moment weer in de wacht ( 14 wachtenden voor mij ) ik krijg jullie gewoon niet te pakken! ik heb een beveiligingssysteem thuis dat ook gebruikt maakt van wifi maar dat werkt dus nu ook niet.

Jullie mogen mij bellen op elk tijdstip postcode:1432PL huisnummer:100

Los het svp op want jullie diensten zijn verder ok ! en ik heb geen zin om naar een andere provider te zoeken..

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

12 jaren geleden - De storingsmelding welke hier is beschreven is reeds in behandeling bij onze helpdesk. Daar is al een afspraak gemaakt dat er aanstaande maandag contact wordt opgenomen om wat resultaten door te nemen. We zullen vanuit Webcare deze melding volgen en de gegevens uitwisselen met onze helpdesk. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Klopt, op het moment van schrijven van deze email heb ik een half uur in de wacht gestaan! Jullie gaan mij maandag bellen om het e.e.a te proberen. Ik zal de vordering hiervan plaatsen op deze website. Jeroen

Bericht van

12 jaren geleden - We zien dat er gisteren via de helpdesk een ticket is aangemaakt voor een verbrekende verbinding. Het resultaat hiervan zal later deze week worden doorgenomen. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team

Bericht van

12 jaren geleden - 23 januari hebben we geprobeerd u te bellen, helaas hebben we geen contact met u gekregen. We zullen het later deze week nogmaals proberen.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Ik had geen gemiste oproep op mijn telefoon maar mogelijk was ik buiten bereik van het netwerk, ik ben zeer benieuwd naar jullie antwoord/oplossing. Nog even ter info, de laatste 4 dagen is nog steeds hetzelfde probleem, ik heb de tijden genoteerd waarop de verbinding is verbroken. Mvg, Jeroen

Bericht van

12 jaren geleden - Contact hebben we opgenomen met het mobiele telefoonnummer dat bij ons bekend is. Dit nummer eindigt op 04. Er wordt straks nog eens contact opgenomen met dit nummer. Mocht je op een ander nummer gebeld willen worden horen we dat graag. Bert Vellekoop

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Zojuist netjes gebeld door Caiway, volgende week woensdag komt er wederom een monteur langs om het e.e.a door te meten.. wordt vervolgd..

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Monteur is zojuist langsgeweest.. hij zei: dat alles dik in orde in de meterkast! goeie spullen dus goeie kabels en goeie splitter en juist modem. Perfecte verbinding en goed signaal. dus ligt NIET aan u en uw spullen. Ook zei hij dat er afgelopen weken diverse klachten zijn geweest van omwonenden, dus ben "gelukkig" niet de enige. Ze hebben volgens hem van de week ook diverse aanpassingen gedaan in de kasten die buitenstaan. Helaas heeft dat voor mij geen gevolg gehad want vanaf mijn laatste schrijven is de internetverbinding dagelijks verbroken. Nu wacht ik de reactie van Caiway af hoe ze dit nu gaan oplossen..

Bericht van

12 jaren geleden - Hetzelfde probleem sinds eind december 2011 in Aalsmeer, 1432 MA. Op het forum van Caiway http://caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=417&pid=2667#post_2667 zijn we bezig met het verzamelen van klachten uit Aalsmeer. Ook een tip: bij TrosRadar loopt een onderzoek naar Internetproviders. Misschien is het handig als we onze ervaringen ook daar delen. http://www.trosradar.nl/productradar/internetproviders/caiway Daarnaast is er een Facebook pagina van Caiway https://www.facebook.com/home.php#!/pages/Caiway/219481061399832 Ook handig om ervaringen te delen. Volgens mij lukt het niet om daar berichten te plaatsen, maar we kunnen reageren onder hun filmpjes. Hun missie daar staat als volgt: "Caiway wil iedereen laten genieten van alles wat radio, televisie, internet en telefonie te bieden heeft. Als consument wilt u geen zorgente hoeven maken over de techniek. Bij Caiway zit u goed, want Caiway levert diensten die werken. U weet zeker dat u een dienst afneemt met een goede prijs-kwaliteit verhouding en waar u echt wat aan hebt. Heeft u een dienst van Caiway dan doet ’t het." :)

Bericht van

12 jaren geleden - We hebben klant om een update gevraagd. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Helaas nog geen verbetering, ik overweeg mijn abonnement op te zeggen bij Caiway, monteur was geweest een week geleden, daarna totaal geen feedback van wat er gedaan of gevonden is.

Bericht van

12 jaren geleden - Zojuist hebben we wederom telefonisch contact opgenomen omdat de storing nog niet is verholpen. Aan de hand van een laatste meting voor twee dagen wordt achterhaald of de hardware (het modem) of het externe netwerk het probleem veroorzaakt. We komen hier over twee dgen op terug. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team

Bericht van

12 jaren geleden - Na de meting die heeft gelopen is vastgesteld dat het modem defect is. We hebben een nieuwe verzonden in overleg met de klant. Wanneer het nieuwe modem is geactiveerd en een tijdje in gebruik is zullen we wederom contact opnemen ter controle van de oplossing. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 23 februari 2012 om 15:05 geantwoord

Het nieuwe modem is inmiddels geinstalleerd en geactiveerd.

Sinds het plaatsen van dit Arris modem is het probleem verholpen. We hebben de klant gesproken die de zelfde positieve ervaring heeft.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door