Klacht: geen ontvangst

cwigmans op 15 januari 2012 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Mijn ontvangst was op bepaalde zenders altijd al slecht. Volgens caiway shop een bekend probleem in Krimpen aan den IJssel. Overgang van 9 januari afgewacht, digitale tv via stick. Nu aleen maar blokjes geen beeld. analoog is gelukkig te kijken maar hier mis ik een zender en is het aantal zenders ook beperkt. Daarnaast gaat analoog eruit. dus dan geen tv meer op mijnextra toestel. Caiway stuurt ontvangstbevesiging van mail maar reageert verder niet. Heel deze klacht van veel mensen. Massaal opzeggen?

Met een goede (digitale) ontvangst van alle tot het pakket behorende zenders.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

12 jaren geleden - We hebben telefonisch geprobeerd contact op te nemen om de storing te onderzoeken, bij deze pogingen kregen we helaas geen gehoord. Graag horen we wanneer we het beste telefonisch contact kunnen opnemen. Dit kan zowel via deze website als het E-mailadres [email protected] worden doorgegeven. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team

Bericht van

12 jaren geleden - Er is telefonisch contact met de klant opgenomen en er vindt nazorg plaats door de technische helpdesk. Na terug koppeling van dit gesprek neemt het Webcare team contact op met mevrouw. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Ben niet zoals afgesproken s avonds door de technische helpdesk gebeld maar er is een mail gezonden met een uitleg om e.e.a. zelf te testen met een kabel rechtstreeks op het aansluitpunt. Ook met deze test krijg ik geen beeld.

Bericht van

12 jaren geleden - Op 27 januari hebben we geprobeerd u te bellen, echter op beide nummers geen gehoor gekregen. We zullen het later deze week nogmaals proberen. Christine Stok Caiway Webcare Team.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - graag s avonds contact opnemen, overdag werk ik

Bericht van

12 jaren geleden - We hebben klant een e-mail gestuurd met een verzoek. We wachten op terugkoppeling. Met vrindelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 22 februari 2012 om 09:32 geantwoord

Een monteur heeft de klant bezocht en mevrouw heeft aangegeven dat het naar tevredenheid is opgelost.

Harma
Caiway Webcare Team

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Caiway beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door