Klacht: cadeaubon

op 04 februari 2014 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

wat ik nu meemaak is centerparcs op zijn smalst.
ik heb vorig jaar bij de telegraaf een cheque gewonnen van 450 euro voor een verblijf bij centerparcs voor een weekend of een midweek .
omdat wij ieder jaar naar centerpars gaan [soms twee keer per jaar, wij super blij}.
dus nu gebeld en geboekt ,we kregen vroegboek korting en friendsvoordeel.dus wij blij,we moesten de bon opsturen en alles werd geregeld.
bon aangekomen en wat schetst mijn verbazing ,de vroegboek korting werd ingetrokken en het friendsvoordeel ook,.
wij bellen voor 25 cent per min.daar begon het :sorry meneer daar kunnen wij niets aan doen,dat zijn de voorwaarden,toen wij zeiden dat dit nergens op de site te vinden is,.
ze kunnen de voorwaarden ten alle tijden wijzigen werd ons gezegd.
dus bij centerparcs is zo als je als vaste klant eens in je leven een cadeaubon wint van 450 euro ,deze bij centerparcs plots 325 euro waard is.
dit zijn pas goede friends.
ik weet nu zeker ik ga volgend jaar een nieuwe friend ga opzoeken die je wel eerlijk behandeld.
laat nu maar eens een leidinggevende van centerparcs hierop reageren,want aan de telefoon willen ze niet komen,
groeten van een verloren friend

450 euro korting geven en gewoon friends voordeel en vroeg boek korting wat ons toegezegd is!!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Center Parcs

Heeft op 05 februari 2014 om 10:48 geantwoord

Op 5 februari jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.
Op 6 februari jl. is er een nieuwe e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

Heeft op 05 februari 2014 om 18:26 geantwoord

niet opgelost , de vroegboek korting kan ik nog begrijpen maar omdat als je met een cadeau cheque betaalt ben je in een keer geen friends meer bent is wel vreemd,
volgens ons word je juist beloond als je een vaste klant bent ,zoals in de reclames vermeld staat maar zodra je dus anders betaald dan ben je geen friends meer.
bij centerparcs ben alleen een goede klant dus als je met geld betaald en niet met een cheque.
kruideniers mentaliteit noemen wij dat!!!
volgende keer gewoon naar een organisatie die wel vaste klanten waarderen.
jammer jammer jammer!!!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Center Parcs beoordeeld.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door andco27