Klacht: Verkeerde Kavel geleverd

Kristof Bollen op 09 januari 2019 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 7 maart 2019
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer Bollen, Wij kregen de melding dat deze klacht nog niet officieel, volgens de klacht.nl procedure, in behandeling genomen en opgelost is. Vandaar dat ik bij dezen nog een afsluitend bericht stuur. Fijn dat het in orde was zo....

Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Categorie Online Veiling
Status Opgelost
Datum 9 januari 2019

Een klant van BVA Veilingen heeft een muziekinstallatie gekocht, maar ontving een beschadigd exemplaar in plaats van de onbeschadigde kavel die was besteld. Na contact met de klantenservice werd er een schadevergoeding van 25 euro aangeboden, maar de klant was ontevreden over de terugbetaling van de verzendkosten en de afhandeling van de klacht. De kwestie is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Beste

We hadden een muziekinstallatie gekocht. Onze kavel had geen schade en was daarom duurder. De volgende kavel was dezelfde maar met schade!
We hebben de beschadigde geleverd gekregen en hebben direct gemaild. Men geloofde ons eerste niet en wou toen 25 euro schade vergoeding geven of het goed terugnemen maar dan kregen we maar 13 euro terug voor verzending en hadden we niets…

Dit kan toch niet, het lijkt alsof ze van die ene af wilden en die dan maar stuurden want de intakte was ineens niet meer voorradig!

Hopelijk kunnen jullie helpen!?

Mvg
Kristof Bollen

Gewenste Oplossing:

Een intakte installatie of een serieuze schade vergoeding want steek er nu ook al veel tijd in!

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van BVA Veilingen

7 jaren geleden - Beste meneer Bollen, Allereerst ontzettend vervelend dat u de verkeerde muziekinstallatie heeft ontvangen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Er is inmiddels telefonisch contact met u geweest, waarin wij hebben aangegeven dat de retourzending uiteraard voor een volledige vergoeding van het aankoopbedrag zal zijn. Inmiddels hebben wij de door u verkozen vergoeding met behoud van het kavel in orde gemaakt, deze zult u binnen 10 werkdagen op uw rekening ontvangen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Roos - BVA Auctions

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - In orde. Dank u. Mvg Kristof Bollen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 07 maart 2019 om 17:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Bollen,

Wij kregen de melding dat deze klacht nog niet officieel, volgens de klacht.nl procedure, in behandeling genomen en opgelost is. Vandaar dat ik bij dezen nog een afsluitend bericht stuur.

Fijn dat het in orde was zo. Wij zien u graag terug bij onze veilingen.

Met vriendelijke groet - Mit freundlichen grüßen - Kind regards,

Marijke - BVA Auctions

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM