Klacht: Slecht bedrijf BVA

Jan Willem van den Broek op 09 januari 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een douchcabine besteld via de site. Nu werd deze bij ons geleverd door een koerier deze heeft de pakketten uit de auto gehaald en bij ons neer gezet. Nu wilde ik de pakketten verzetten en hoor je eigenlijk al dat alles stuk is aan de binnenkant. Ik maak daarom de pakketten ook niet open. Omdat wij dit niet hebben gedaan. Na een aantal keer mailen en bellen zou dit worden opgelost. Maar helaas tot op heden hebben wij nog steeds geen oplossing hiervoor en zit ik dus met een douch cabine die stuk is. Ik heb nogmaals met het bedrijf contact opgenomen deze gaven aan hier niks meer aan te willen doen. Nou hopen wij het via deze weg op te kunnen lossen anders zien wij genoodzaakt een advocaat in te schakelen.

Gewenste Oplossing:

Als dit opgelost wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BVA Veilingen

8 jaren geleden - Beste meneer Van den Broek, Ontzettende vervelend dat uw kavel stuk is en dus niet naar functioneren behoort. Wij hebben begrepen dat u reeds contact heeft met onze collega's van de afdeling Klantenservice. Wij hopen dat we samen met u tot een goede oplossing kunnen komen! Met vriendelijke groet, BVA Auctions

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Helaas is de enige reactie die ik krijg dat ze niks voor mij kunnen betekenen. Dat ik maar naar een geschillen commissie moet gaan. Dus over een oplossing is nooit gesproken...

Alle klachten die gemeld zijn door