Mijn Klacht:
In een kavel stond vermeld: Op basis van de huidige vormgeving van het voertuig wordt er geen Nederlands kenteken afgegeven. Je kunt niet bellen of emailen en alleen communiceren via de chat met bva.
Het duurde 40 minuten voordat ik een chatmedewerker aan de lijn kreeg. Vervolgend ging die tussen de chats door ook nog even 35 minuten pauze nemen. Wat slecht en klant onvriendelijk. Toe gaf hij aan dat hij het ging navragen bij de aanbieder maar kwam uiteindelijk terug met dat ik het met de kavel info moest doen. Hoe triest ben je als je zelf niet eens uitleg kunt geven over de kavel die je aanbiedt. Van mij mag deze organisatie een koude douche award krijgen. Hele chat heeft meer dan een uur geduurd. Wat een verspilling van energie.
Gewenste Oplossing:
Gewoon uitleg geven wat deze opmerking inhoudt:
Op basis van de huidige vormgeving van het voertuig wordt er geen Nederlands kenteken afgegeven.
Dat zal de aanbieder toch wel weten. Laten ze de moeite nemen om dat na te vragen.
