Klacht: Onjuiste informatie over kavel

op 13 september 2019 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Via bva een motor op de veiling gewonnen. Omschrijving was. Motor loopt maar heeft een tijdje stil gestaan.
Gisteren opgehaald wat ook niet goed geregeld was er was maar 1 persoon om te helpen en je word dan ook nog naar soest gestuurd voor de overschrijving te doen. Heel veel mensen waren daar over aan het klagen.
Maar motor zag er op het eerste oog uit als omschreven. Eenmaal thuis proberen te starten. Deed helemaal niks, na dat er een aantal dingen afgeschroefd zijn kwamen we tot de conclusie dat er niet eens een accu in zat, en in de luchtfilter zat een plasticzak gepropt. Koppeling defect en gashendel zit vast op volgas.
Dus conclusie is al had er wel een accu ingezeten deze motor zou nooit gelopen kunnen hebben. Na een mail te hebben gestuurd vandaag gebeld en maar liefst 1 uur en 50 minuten in de wacht gestaan voor ik iemand gesproken heb, deze mevrouw zegt gewoon ja ik zal het doorgeven en volgende week hoor je per mail hier iets van. Maar ze gooit het gelijk op ja staat bij dat er overige gebreken op kunnen zitten zoals omschreven.
Nee er staat lopende motor anders had ik er nooit opgeboden. Kawasakidealer zegt ook deze motor in deze staat kan nooit gelopen hebben.
Ik ga ervan uit dat ze zich gaan verschuilen op de kleine lettertjes. Maar wil gewoon dat dit opgelost gaat worden.

Niet

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda4577