Klacht: niet leveren van gewonnen product

op 23 mei 2020 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik heb op twee identieke producten geboden. Deze beide producten gewonnen en betaald.
Ik krijg wel een mail met daarin de track trace codes maar de producten worden nooit daadwerkelijk bij de verzender fysiek aangeboden.
Na wat heen en weer gebel met de klantenservice bleek het product niet leverbaar te zijn en mocht ik op het zelfde product opnieuw bieden waarbij ik dan 20% over mijn laats gedane bod mocht bieden. beetje raar, ik ging hier niet mee akkoord ik wil gewoon de gewonnen en betaalde producten ontvangen. Ik heb vervolgens contact gezocht met de Notaris maar ook hier geen bevredigend resultaat (ik begreep dat hij een mail zijn zijn contactpersoon binnen BVA gestuurd zou hebben). Na een mail gestuurd te hebben kreeg ik het bericht dat mijn geld teruggestort zou worden. Hier ging ik niet mee akkoord. Als antwoord gingen de verkopende partij benaderen. Dat is ze tot op heden nog niet gelukt. Ik heb nog gevraagd naar het adres van de opdrachtgever zoadt ik het eventueel zelf zou kunnen halen. Het eerste product is 22 maart als track trace code aangemeld bij de vervoerder maar nog steeds niet fysiek aan de vervoerder overhandigd. Ik kreeg in het laatste mailtje van 1 mei te horen dat ze gaan uitzoeken waarom ze maar geen contact krijgen met de opdrachtgever ze geven mij voor 15 mei een antwoord. Het is nu 22 mei en ik heb nog niks vernomen van de klantenservice van BVA of de Notaris of de opdrachtgever. Ondertussen heb ik wel 8 x gelijke kavels voorbij zien komen en hier over gemaild met de klantenservice. Maar hier ook nog geen reactie over mogen ontvangen. vandaag weer een mail gestuurd met cc aan de Notaris.

Wanneer ik gewoon krijg wat ik gewonnen heb en betaald heb lijkt mij dat een zeer goede deal.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jasper.R