Klacht: Misleidende Foto’s

op 26 maart 2020 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Helaas heb ik ook in BVA auctions vertrouwd en een te duur product gekocht, namelijke diamanten oorbellen. Op de foto’s vond ik de product er anders uit zien, en heb ik dus geboden. De diamanten hebben geen herroepingsrecht, en nu zit ik met oorbellen die niet de waarde hebben die er werd genoemd en er heel anders uitzien.

Graag zal ik mijn kavel willen retourneren en mijn geld er voor terug krijgen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

Bericht van BVA Veilingen

1 week geleden - Beste mevrouw Singh,Allereerst vinden wij het natuurlijk ontzettend dat u vind dat u niet de juiste oorbellen heeft ontvangen. Na e-mailcontact met mijn collega's hebben wij beoordeeld dat u wel degelijk de juiste heeft ontvangen. Omdat dit een openbare veiling betreft, is het gebruik maken van het herroepingsrecht helaas niet mogelijk. Het spijt me dat we u niet verder kunnen helpen.Met vriendelijke groet,Evert - BVA Auctions

Reactie van de melder van de klacht Singh123456

7 dagen geleden - Beste Evert,Maar dat is niet het enige probleem, de waarde op uw kavel wordt geadverteerd op 3380 euro, ik heb ze taxeren en ze zijn 250 euro waard. Dit kan toch niet? Graag zou ik mijn kavel willen retourneren gebasseerd op misleidende informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Singh123456