Mijn Klacht:
Op 19 oktober 2022 kocht ik bij u een Siemens vriezer. Helaas vertoont deze een gebreken en heeft het niet alle eigenschappen om het normaal te gebruiken. Ik heb de volgende klachten: hij schiet vanzelf van 18 naar super, ontdooit en piept contineu
Jammer genoeg heb ik jullie niet telefonisch als via de chat kunnen bereiken om de probleem te verhelpen. Ik heb er alles aangedaan om het probleem op te lossen. Ik heb zelfs contact opgenomen met Siemens. We zijn tot de conclusie gekomen dat het product defect is. Verder heb ik genoeg schade geleden en vertrouwen in jullie heb ik niet meer. Ik ben niet bereid voor een defect geleverd product retour kosten te betalen.
Wij zitten sinds 25 oktober zonder vriezer omdat die defect door jullie geleverd is. We hebben al 2 mailtjes gestuurd. Krijg als antwoord kijk op de site voor antwoord. Daar hebben wij niks aan. Los het probleem op! Een vriezer is noodzaak in huis. Wij hebben garantie op teminste kunnen jullie een monteur sturen. En graag spoed. Het is niet te doen zonder.
R. Boedjarath
Meppelweg 721
2544 AT Den Haag
Gewenste Oplossing:
Liefs het volledige bedrag terug en dat het opgehaald wordt.