Klacht: Bieden

op 14 februari 2019 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik had geboden op 2 auto’s die ik in eerste instantie mooi vond enzovoort toen keek ik op marktplaats waren ze veel goedkoper en heb ik een via marktplaats gekocht en nu zeggen ze dat het verplicht is dat ik beide auto’s die ik niet wil van kopen verplicht ben te over te nemen

Zodra ik dit niet meer hoef te betalen dan kan ik gewoon weer op me account op BVA en spullen kopen

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van BVA Veilingen

3 dagen geleden - Beste meneer Hammoucho, Bedankt voor uw bericht. Wij adverteren sommige auto's ook op Marktplaats. Het bedrag dat daarbij is aangegeven betreft het openingsbod, en niet de verkoopprijs. U kunt via Marktplaats dan ook geen bod plaatsen of de auto kopen, u moet hiervoor doorklikken naar onze website en daar een bod plaatsen. Ik lees dat u nu op Marktplaats een andere auto heeft gekocht. Bij autoveilingen is geen herroepingsrecht van toepassing, waardoor u niet van de koop af kunt zien. De auto's dienen dan ook betaald en afgehaald te worden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Roos - BVA Auctions

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hammoucho