Klacht: Te late levertijd

Vnfreddy op 29 december 2018 over BuyBay in de categorie Internetshops - Algemeen

Geachte,
Er werd mij belooft om gisteren te leveren. Bij de tracking zie ik dat mijn pakje nog steeds onderweg is. Mensen blijven soms speciaal thuis om het zeker te kunnen ontvangen. Niet dus!! Het is nu weekend en ze zijn niet bereikbaar? Informatie van een latere leverdtijd krijg je niet! Het pakjes bedrijf is dpd en die leveren niet in het weekend. Ik ga dus maandag weer zitten wachten???!!! Oh so funny….not!!!!

Informeer de mensen. En laat hen weten wanneer ze zeker kunnen zijn van de levering. Als er op donderdag middag word besteld geef het dan aan een pakjes bedrijf dat wel werkt in een weekend. Moest er iets mis gaan op vrijdag kan het nog zaterdag hier zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BuyBay over deze klacht.

Bericht van BuyBay

3 jaren geleden - Beste Freddy, Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet op tijd geleverd is. Rond de feestdagen hebben bezorgers het een stuk drukker dus kan er wat vertraging opgelopen worden. Maar dat je daarover niet geïnformeerd wordt is natuurlijk niet netjes. Heb je wellicht een ordernummer voor mij zodat ik kan kijken wat hier mis is gegaan? Uiteraard hoop ik dat je je bestelling ondertussen wel ontvangen hebt. Ik hoor graag van je en mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, BuyBay Customer Service

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BuyBay in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BuyBay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BuyBay

Heeft op 04 februari 2019 om 14:14 geantwoord

Beste Freddy,

Ik hoor graag van je en mijn excuses voor het ongemak.

BuyBay Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door