Klacht: Ik bestel een stofzuiger en krijg een blender toegestuurd

jekkazz op 18 januari 2019 over BuyBay in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik bestel een stofzuiger en krijg een blender toegestuurd???

Als ik de stofzuiger toegestuurd krijg!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BuyBay over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BuyBay in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BuyBay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BuyBay

Heeft op 04 februari 2019 om 14:13 geantwoord

Beste Jeroen,

Wat vervelend om te horen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen.
Heb jij ondertussen contact gehad met onze klantenservice?
Zo niet, dan wil ik je vragen je ordernummer door te geven zodat wij dit verder voor je kunnen afhandelen. Indien je wel al contact hebt gehad met onze klantenservice dan hoop ik dat je naar tevredenheid geholpen bent.

BuyBay Klanttenservice

jekkazz

Heeft op 04 februari 2019 om 14:36 geantwoord

Oplossing was van dit terug te sturen en geld terug en een nieuwe te bestellen wat 300 euro duurder is. Niet echt netjes vind ik.

Bericht van BuyBay

3 jaren geleden - Beste Jeroen, Bedankt voor je snelle reactie. Ik kan me voorstellen dat deze kwestie teleurstellend verloopt op deze manier, je verwacht natuurlijk niet een blender als je een stofzuiger besteld. Helaas was het niet mogelijk om de stofzuiger opnieuw te verzenden omdat de artikelen verwisseld waren. Je geld terugstorten zodat je een nieuwe kunt aanschaffen is dan de oplossing die wij kunnen bieden. We verwachten zeker niet dat je dan een nieuwe koopt voor 300 euro. Ik adviseer je om ons aanbod te bekijken op onderstaande link, wellicht vind je daar een alternatief. https:www.bol.comnlwalgemeenbuybay-retourkansjes916223 Mijn excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, BuyBay Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door