Klacht: Busvervangend vervoer

op 01 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 01 oktober 2017 om 18:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Pjotrm1998,

Jeetje, dat is niet zo mooi om te lezen. Erg vervelend dat de bus te vroeg vertrok waardoor je een half uur moest wachten. Met als gevolg dat je hierdoor je afspraak hebt gemist. Ik kan je verloren tijd helaas niet meer goedmaken maar ik heb dit in de regio gemeld. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,
^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Pjotrm1998