Klacht: Bustijden

op 20 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een paar weken zijn de bussen op Tilburg Centraal verplaatst naar de andere kant van het spoor. Helemaal prima. Alleen sinds de verandering is mijn bus nog niet 1 keer op tijd geweest. Op 9292 staat altijd dat de bus om 1804 vertrekt. Echter is dit vaak rond 1815.

Gewenste Oplossing:

verander de tijd op 9292 of laat de bus op tijd komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste JelleVerbruggen, Over welke lijn gaat het precies? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht JelleVerbruggen

10 maanden geleden - Lijn 9 richting Udenhout

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste JelleVerbruggen,

Dank je wel. Ik stuur je klacht intern door naar de manager van deze lijn.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door JelleVerbruggen