Klacht: Bustijd

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,
Bus 370 Venlo station richting Weert station is bijna áltijd te laat.. deze ochtend kwam zoals altijd op tijd aanfietsen, zie ik dat de bus een aantal minuten te vroeg was en is doorgereden. Dit vind ik erg vervelend….

Groet Janne

Bussen die op tijd komen en wachten wanneer te vroeg zijn!!
Ik heb in Venlo op school gezeten en heb daar elke dag meegemaakt dat de buschaffeurs gewoon 5 tot 15 minuten te laat hun bus instappen en vertrekken!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Goedemorgen Jannej, Oh jee! Zou je willen aangeven hoe laat de bus van lijn 370 vanuit Venlo richting Weert hoorde te vertrekken vanochtend? Met vriendelijke groet, ^JE Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Jannej

8 maanden geleden - 8:30!

Reactie van de melder van de klacht Jannej

8 maanden geleden - Vanuit Venlo 7:33 op de app staat op tijd vertrokken en dus te vroeg aangekomen. Bijna alle andere bussen zijn te laat vertrokken, waardoor hij elke ochtend te laat komt

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 09:51 geantwoord

Goedemorgen Jannej,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb het gemeld in de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt.

^JE
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Jannej