Klacht: Bustijd

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Arriva,
Bus 370 Venlo station richting Weert station is bijna áltijd te laat.. deze ochtend kwam zoals altijd op tijd aanfietsen, zie ik dat de bus een aantal minuten te vroeg was en is doorgereden. Dit vind ik erg vervelend….

Groet Janne

Gewenste Oplossing:

Bussen die op tijd komen en wachten wanneer te vroeg zijn!!
Ik heb in Venlo op school gezeten en heb daar elke dag meegemaakt dat de buschaffeurs gewoon 5 tot 15 minuten te laat hun bus instappen en vertrekken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Goedemorgen Jannej, Oh jee! Zou je willen aangeven hoe laat de bus van lijn 370 vanuit Venlo richting Weert hoorde te vertrekken vanochtend? Met vriendelijke groet, ^JE Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Jannej

8 maanden geleden - 8:30!

Reactie van de melder van de klacht Jannej

8 maanden geleden - Vanuit Venlo 7:33 op de app staat op tijd vertrokken en dus te vroeg aangekomen. Bijna alle andere bussen zijn te laat vertrokken, waardoor hij elke ochtend te laat komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Jannej,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb het gemeld in de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^JE
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Jannej