Klacht: Bussen vervallen

op 18 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Om 8:50 zou bus 50 vanaf haarlem gaan rijden deze is komen te vervallen en die daarna ook bij de eerste kwam de bus later alsnog, wat nergens stond aangegeven. Ik loop er naartoe, wil haast instappen, maar de deuren gaan dicht en de chauffeur negeert mij en rijdt weg. Hier was ik al over de rooie toen kwam die daarna nog te vervallen en was ik al helemaal kwaad. Ik heb op mijn werk een boette van 15 euro gekregen voor te laat zijn. Normaal neem ik die boette aan omdat vertraging soms nou eenmaal gebeurd, maar in dit geval is dat zeer anders. Ik ben woedent.

Ik wil die 15 euro vergoed. En het liefste mijn busreis ook. Want deze rit vond ik zeker geen 4 euro waard.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 september 2017 om 10:39 geantwoord

Beste Pissedaf,

Dat is niet zo mooi! Vervelend dat daarna de chauffeur je negeert en gewoon weg rijdt. Ik heb dit gemeld in de regio. Voor een vergoeding van evt. kosten zul je een restitutieverzoek moeten indienen via onze website -> https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm

^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Pissedaf