Klacht: Bussen vertrekken te vroeg

op 23 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik vind het vervelend dat wanneer een bus zou moeten aankomen om8:45 bij mijn halte en ik daar op tijd sta dat later blijkt dat de bus al lang weg is. De bus vertrekt vaak gewoon te vroeg maar deze moet toch wachten tot de afgesproken tijd? Dat zie ik bussen heel vaak doen maar de laatste tijd niet op dit traject. Daardoor mis is de bus

Wanneer bussen gewoon wachten tot de tijd dat ze bij de bushaltes zouden moeten staan!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Juul-99, Niet leuk om te lezen dat de bus steeds te vroeg vertrekt. Ik ga er een melding van maken in de regio. Ik heb daarvoor de volgende gegevens van je nodig: - Welke buslijn gaat om? - In welke richting reis je? met vriendelijke groet, ^JK Webcareteam Arriva

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:34 geantwoord

Beste Juul-99,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

^SH
Webcareteam Arriva