Klacht: Bussen vertrekken niet

op 14 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Gisteren 13 sept zou ik de bus moeten hebben vanaf de provinciale weg N214 Bleskensgraaf naar Utrecht. De bus zou om 9.15 uur komen en plots vielen er twee bussen uit en stapte ik pas 10.20 uur in de bus waardoor ik veel te laat op mijn werkagsoraak kwam in Vredenburg.
Op de terugweg heb ik alweer een dik half uur moeten wachten op Utrecht vanwege de kapotte brug bij Dordrecht en er vertraging was.
Normaliter ben ik dit niet zo gewend maar het vervelende was dat we geen info kregen en op internet ook niets vermeld stond. Ik heb dus een lange reistijd gehad voor een kort overleg.

Als de bus op tijd rijdt en zo niet dan informatie wat ik kan verwachten.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste Brigitta, Ai, balen dat er gisteren 2 bussen niet op zijn komen dagen en je daardoor te laat op je werkafspraak arriveerde. Ik wil er graag melding van maken en wellicht kan ik nog in het systeem achterhalen wat de oorzaak is geweest dat er 2 bussen niet langs de provinciale weg N214 in Bleskensgraaf zijn gereden. Kun je aangeven op welke buslijn je stond te wachten? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Brigitta Kornet

6 maanden geleden - Dank jullie wel voor de snelle reactie. Ik stond te wachten (op zowel de heen als de terugreis) op bus 388. Met vriendelijke groet, Brigitta

Arriva

Heeft op 18 september 2016 om 07:53 geantwoord

Hoi Brigitta,

Bedankt voor de aanvulling! Ik heb hier intern melding van gemaakt.
Mijn excuses voor het ongemak!

^NT
Arriva Webcare