Klacht: Bussen te vol

op 24 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 2 keer op de volgende bus moeten wachten omdat de bussen te vol zaten en gewoon langs reden, was 2 uur telaat op de eerste school dag,

Gewenste Oplossing:

Als er extra bussen ingezet worden, of er iniedergeval iets aan gedaan word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Hoi Dagmar. Wat balen zeg! Zou je mij kunnen vertellen om welke lijn het ging en hoe laat dit bij welke halte gebeurde? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 september 2016 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

\"Hoi Dagmar.

Wat balen zeg! Zou je mij kunnen vertellen om welke lijn het ging en hoe laat dit bij welke halte gebeurde?

Met vriendelijke groet,
^NT\"

De gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Daardoor kunnen wij deze klacht niet verder intern doorzetten naar de juiste regio en afhandelen. Om die reden sluiten wij deze klacht af. ^DK
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Dagmar199