Klacht: Bussen te vol

op 06 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 september 2016 om 06:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Susan,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je bevindingen over de te volle lijn 158 doorgestuurd naar onze exploitatiemanager in de regio, zodat hij kan bekijken of er een extra bus of een grotere bus tijdens de ochtendspits kan worden ingezet. We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Susan ten Brincke