Klacht: Bussen te vol

op 05 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Alle bussen zitten overvol. Ik moet instappen bij vlaszak en daar stopt geen enkele bus, ik heb vandaag een halfuur gewacht en er zijn 5 bussen langs me gereden en toen ben ik dus maar weer naar huis gegaan. Hierdoor mis ik heel veel school. Het gaat om bus 627, 11 en 325 in Breda.

Als ik weer naar school kan, dus als er meer bussen ingezet worden die bij Loevesteinstraat stoppen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Daniella, Ojee, niet leuk om te lezen dat er vanochtend 5 bussen langs jou zijn gereden en je niet in kon stappen. Ik begrijp uit je bericht dat al deze 5 bussen vol zaten? Begrijpelijk dat je daar van baalt. Kun je aangeven hoe laat je bij halte Vlaszak op lijn 11, 627 en 325 wilde stappen? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht anoniem.................

4 maanden geleden - Hoi! Ze waren inderdaad te vol volgens mij. En ik probeerde rond 9 uur om in de bus te komen. Groetjes, Daniella

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 14:27 geantwoord

Hoi Daniella,

Bedankt voor je toelichting. De ritten in Brabant worden tijdens de ochtendspits nauwlettend in de gaten gehouden. Waar nodig wordt er een extra bus ingezet. Klantmeldingen, zoals deze, en tellingen van de chauffeurs worden in deze beslissing meegewogen.

Ik stuur je klacht door naar de exploitatiemanager in de regio zodat er gekeken wordt of, waar en wanneer een extra of langere bus wenselijk is.

Hopelijk merk je snel verbetering op dit traject!

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem.................